Politica de vanzare

7. POLITICA DE VANZARE ONLINE
7.1. Accesul la serviciu

7.1.1. Accesul la serviciu este permis oricarui Membru care poseda sau isi creeaza un Cont.
7.1.2. Pentru a i se permite accesul la serviciu, Membrul va trebui sa accepte prevederile Documentului.
7.1.3. MARABU KIDS BOUTIQUE SRL isi rezerva dreptul de a limita accesul clientului la Serviciu si de a sterge Contul acestuia in cazul in care considera ca in baza comportmentului avut de catre Client, accesul si existenta Contului Clientului ar putea prejudicia in vreun fel MARABU KIDS BOUTIQUE SRL.
7.1.4. Fiecare Membru poate avea un singur Cont. Este interzisa partajarea unui Cont intre mai multi Membri/Clienti.
7.1.5. In situatia in care se descopera accese de acest gen, MARABU KIDS BOUTIQUE SRL isi rezerva dreptul de a anula sau a suspenda accesul Clientului la Continut sau Serviciu.

7.2. Produse si servicii

7.2.1. MARABU KIDS BOUTIQUE SRL poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care MARABU KIDS BOUTIQUE SRL are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.
7.2.2. Produsele si/sau serviciile achizitionate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului.
7.2.3. MARABU KIDS BOUTIQUE SRL poate limita capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai multor Clienti.
7.2.4. Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA.
7.2.5. Tarifele afisate pe site taiate de o linie semnifica pretul recomandat de catre producator pentru vanzarea in magazine, centre comerciale sau orice alte spatii comerciale unde nu se practica discounturi. Aceste tarife au caracter pur informativ si nu au valoare juridica.
7.2.6. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON. In cazul in care plata se face prin card bancar, aceasta va fi confirmata in momentul in care se va emite factura catre Client. Pana in acel moment contravaloarea comenzii va fi blocata pe contul Clientului nefiind transferata in conturile MARABU KIDS BOUTIQUE SRL. MARABU KIDS BOUTIQUE SRL nu va factura persoane juridice, chiar si la solicitarea Clientilor in acest sens, avand in vedere ca site-ul este adresat exclusiv persoanelor fizice.
7.2.7. In cazul platilor online MARABU KIDS BOUTIQUE SRL nu este / nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai clientul.
7.2.8. Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor si/sau serviciilor disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea MARABU KIDS BOUTIQUE SRL, acestea fiind cu titlu de prezentare.
7.2.9. In descrierea produselor si/sau serviciilor MARABU KIDS BOUTIQUE SRL isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii/etc.) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective.

7.3. Comanda online

7.3.1. Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site.
7.3.2. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizare de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document "comanda emisa"
7.3.3. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca MARABU KIDS BOUTIQUE SRL poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de MARABU KIDS BOUTIQUE SRL, in orice situatie in care este necesara contactarea Clientului.
7.3.4. MARABU KIDS BOUTIQUE SRL poate denunta unilateral comanda efectuata de catre Client, in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
7.3.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii online;
7.3.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de MARABU KIDS BOUTIQUE SRL, in cazul platii online;
7.3.4.3. datele furnizate de catre Client, pe site sunt incomplete sau incorecte
7.3.4.4. activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura de partea MARABU KIDS BOUTIQUE SRL si/sau partenerilor acestuia
7.3.4.5 realizarea a mai mult de doua livrari consecutive, esuate
7.3.4.6. pentru alte motive obiective.
7.3.5. Clientul poate renunta la o comanda efectuata, atunci cand este contactat conform art. 7.3.3.
7.3.6. In cazul in care Clientul renunta la o comanda efectuata cu plata cu card bancar si in care banca emitenta a cardului Clientului a autorizat tranzactia bancara, in sensul blocarii in contul Clientului a contravaloarii produselor si serviciilor achizitionate de catre acesta, suma aceasta va fi deblocata de catre MARABU KIDS BOUTIQUE SRL in maxim 48 de ore de la data la care MARABU KIDS BOUTIQUE SRL a luat la cunostinta acest fapt.
7.3.7. In cazul in care unele produse comandate de catre Client printr-o comanda efectuata cu plata cu card bancar nu sunt disponibile pe stoc, MARABU KIDS BOUTIQUE SRL va informa clientul asupra acestui fapt si va dispune deblocarea in contul Clientului a contravalorii acestor produse, in cazul in care aceasta suma a fost blocata pe cardul Clientului, in maxim 48 de ore de la data la care MARABU KIDS BOUTIQUE SRL a luat la cunostinta acest fapt.
7.3.8. In cazul in care clientul a ales metoda de plata prin card bancar, iar contravaloarea produselor/serviciilor comandate a fost blocata pe cardul sau, acesta are dreptul de a modifica continutul comenzii sale, in momentul in care este contactat de catre MARABU KIDS BOUTIQUE SRL, in limita valorii blocate pe cardul sau.
7.3.9. In cazul in care Clientul si-a modificat Comanda conform art 7.3.8, iar contravaloarea noii sale comenzi este mai mica decat contravaloarea produselor/serviciilor comandate initial, MARABU KIDS BOUTIQUE SRL va dispune deblocarea in contul Clientului a valorii diferentei dintre contravaloarea comenzii initiale si a noii comenzi, in maxim 48 de ore de la data la care MARABU KIDS BOUTIQUE SRL a luat la cunostinta acest fapt.
7.3.10. Detaliile de livrare a produselor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea MARABU KIDS BOUTIQUE SRL, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.
7.3.11. In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client inainte de momentul modificarii, lunadu-se in considerare pentru livrare si contact, noile date modificate corespunzator.

7.4. Modalitati de plata

7.4.1. Plata articolelor se poate realiza:

  • - plata online pe www.marabukids.ro prin card bancar
  • - prin transfer bancar în contul IBAN R030UGBI0000102016824RON, Banca Garanti Bank sau in contul RO15BTRLRONCRT0208875501, Banca Transilvania
  • - cu numerar, la momentul livrării coletului de către curier

    • Poţi alege modalitatea de plată atunci când plasezi comanda, prin bifarea uneia dintre opţiuni.
      7.5. Contract si finalizare
      7.5.1. MARABU KIDS BOUTIQUE SRL va include in coletul expediat catre Client, functie de tipicul fiecarui produs, toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea produselor/serviciilor de catre Client.
      7.5.2. MARABU KIDS BOUTIQUE SRL va facilita informarea Clientului asupra stadiului de finalizare in care se afla comanda sa.
      7.5.3. Contractul la care se adauga documentele care atesta livrarea catre Client a produselor contractate de acesta, de partea MARABU KIDS BOUTIQUE SRL, devine Contract onorat.
      7.6. Transport si livrare
      7.6.1. Livrarea catre Client a produselor/serviciilor achizitionate, este efectuata prin intermediul unei firme de curierat rapid care ofera suport online de supraveghere.
      7.6.2. Livrarile se vor efectua in 5-10 zile lucratoare (conform termenului de livrare mentionat la fiecare produs de pe site) de la plasarea ferma a comenzii. In cazul in care produsul va fi livrat cu depasirea termenului mai sus mentionat, MARABU KIDS BOUTIQUE SRL va informa Clientul prin e-mail, cu aplicarea prevederilor art. 7.7.3, caz in care, Clientul poate renunta in scris la comanda. In eventualitatea in care plata a fost efectuata inainte de data livrarii produsului/produselor comandat(e), sumele platite vor fi rambursate in totalitate conform legii, in termen de 30 de zile. Dupa trimiterea coletului, veti primi email cu nr. AWB al coletului pentru posibilitatea de urmarire online a coletului. Timpul de livrare este de minim 24 de ore de la primirea confirmarii de livrare prin email, in afara zilelor de odihna si a sarbatorilor legale si este garantata de catre firma de curierat rapid. Pentru efectuarea corecta a livrarii, curierul va primi datele dvs. – nume, adresa, telefon. Inainte de efectuarea livrarii, curierul va va contacta telefonic. In cazul in care nu veti fi disponibil, curierul va agreea cu dvs. data si ora de livrare. In momentul in care ati agreeat cu curierul momentul livrarii, dumneavoastra aveti obligatia de a va afla la adresa precizata pe comanda si sa preluati coletul (daca totul este in regula cu acesta). In caz contrar, coletul va fi returnat la expeditor.

      Preluarea comenzii In momentul preluarii coletului de la curier, verificati continutul acestuia. In cazul in care coletul este avariat si nu are anexat AWB-ul, va rugam sa nu preluati coletul. Daca se constata lipsa de produse va rugam sa ne contactati pentru a rezolva acest lucru, in urma caruia noi vom trimite produsul lipsa sau va trimitem banii on termen de 30 de zile din momentul notificarii in scris la adresa de email sales@marabukids.ro. Pentru reclamatii va rugam sa pastrati documentul de plata a coletului.

      Cheltuieli de expediere
      Taxa de livrare este de:
      • • 5 lei pentru colet livrat în Bucureşti
      • • 10 lei pentru colet livrat în alte localități din România
      Pentru comenzile de peste 200 RON transportul este GRATUIT. 
      7.7. Calitate si garantii
      7.7.1. Fiecare produs comercializat de MARABU KIDS BOUTIQUE SRL beneficiaza de termenul de garantie mentionat in certificatul de garantie al produsului. Acest termen va fi mentionat in certificatul de garantie emis de catre MARABU KIDS BOUTIQUE SRL. Detalii clare legate de trasaturile caracteristice ale fiecarui produs sunt comunicate pe site in pagina de prezentare a fiecarui produs comercializat in cadrul Campaniei, iar informatiile referitoare la termenii si conditiile de acordare a garantiei de catre MARABU KIDS BOUTIQUE SRL, precum si instructiunile de utilizare a diferitelor tipuri de produse sunt transmise sub forma unui document disponibil in fiecare colet. Niciun membru nu poate solicita o garantie extinsa, in alti termeni si in alte conditii si/sau peste termenul de garantie acordat. Garantia produselor oferita de catre MARABU KIDS BOUTIQUE SRL este acordata cu respectarea legislatiei aplicabile in materie si este bazata pe obtinerea, dupa caz, a certificatelor de autenticitate si/sau a certificatelor de conformitate pentru produsele achizitionate direct de la producatori si/sau de la distribuitorii autorizati ai acestora.
      Fiecare produs comercializat de MARABU KIDS BOUTIQUE SRL beneficiaza de o garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003.
      In conformitate cu art. 11 din Legea 449/2003 fiecare Membru sau Client poate solicita in cazul lipsei conformitatii, repararea, inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia. Inlocuirea produsului este posibila in limita stocului disponibil.
      7.7.2. In cazul in care MARABU KIDS BOUTIQUE SRL nu poate executa contractul din cauza ca produsul nu este disponibil, va informa Clientul despre aceasta indisponibilitate, la data la care MARABU KIDS BOUTIQUE SRL ia la cunostinta despre acest caz. In eventualitatea in care produsul a fost deja platit de catre Client, sumele varsate ca plata vor fi rambursate de catre MARABU KIDS BOUTIQUE SRL in termen de maximum 10 de zile, cu exceptia cazului in care partile convin altfel.
      7.7.3. In eventualitatea depasirii termenului de livrare indicat la art. 7.6.2, MARABU KIDS BOUTIQUE SRL va informa Clientul prin e-mail si va agrea cu acesta prelungirea termenului de livrare cu o perioada ce nu va depasi termenul de livrare prevazut initial. In cazul in care, in cadrul noii perioade agreate de comun acord, produsul va fi indisponibil pentru livrare, Clientul poate solicita rezilierea contractului la distanta si anularea comenzii. Clientul are la dispozitie un termen de 3 zile lucratoare de la data emiterii notificarii de informare pentru a-si exprima optiunea privind produsul comandat. Lipsa primirii de catre MARABU KIDS BOUTIQUE SRL a unui raspuns din partea Clientului in termenul precizat, se va considera ca accept tacit al acestuia pentru prelungirea perioadei de livrare. In toate cazurile in care Clientul isi exprima optiunea in scris pentru rezilierea contractului si anulare a comenzii, daca produsul a fost deja platit de acesta, MARABU KIDS BOUTIQUE SRL va inapoia sumele platite conform art. 7.6.2..
      7.7.4. Sumele platite vor fi rambursate in termen de 10 de zile in masura in care MARABU KIDS BOUTIQUE SRL detine toate informatiile necesare in acest sens, respectiv comunicarea de catre client in scris, a contului IBAN in care se va efectua transferul sumelor platite.
      7.8. Returnarea produselor
      7.8.1. Clientul MARABU KIDS BOUTIQUE SRL poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, in urmatoarele situatii:
      7.8.1.1. Coletele prezinta deteriorari severe;
      7.8.1.2. Produsele au fost livrate / facturate gresit;
      7.8.1.3. Produsele prezinta defecte de fabricatie;
      7.8.1.4. Produsele au marimi eronat comandate de catre Client;
      7.8.1.5. "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului." De asemenea, in conformitate cu art. 7 alin. 1 din OG 130/2000, Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare de la data primirii produsului/ produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului.
      7.8.2. Clientul se obliga sa notifice MARABU KIDS BOUTIQUE SRL, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin e-mail in termen de maxim 10 zile lucratoare de la primirea produselor si/sau serviciilor.
      7.8.3. Clientului care a notificat MARABU KIDS BOUTIQUE SRL conform art 7.8.2, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 10 zile lucratoare, in caz contrar, MARABU KIDS BOUTIQUE SRL considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.
      7.8.4. MARABU KIDS BOUTIQUE SRL poate sa refuze produsele returnate de catre Clientii sai, daca returul se incadreaza intr-unul din cazurile prevazute in continuare, fara ca acesta din urma sa pretinda daune-interese sau despagubiri:
      7.8.4.1. In cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs avand alte specificatii sau de un tip diferit, exceptie facand situatia prevazuta la art. 7.8.1.4.
      7.8.4.2. In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute in art. 7.8.1 are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste termenul de 10 zile lucratoare prevazut conform art 7.8.2, calculat din ziua lucratoare imediat urmatoare datei contractului onorat.
      7.8.4.3. In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute in art. 7.8.1, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
      7.8.4.4. Pentru clarificare, in situatia in care Clientul notifica intentia de denuntare unilaterala a contractului conform art. 7.8.1 situatie care atrage obligatia din partea MARABU KIDS BOUTIQUE SRL de rambursare a sumelor platite de catre Client in termen de 30 de zile, termenul mentionat va deveni scadent incepand cu data in care produsul a fost receptionat de MARABU KIDS BOUTIQUE SRL si nu de la data la care Clientul a transmis catre MARABU KIDS BOUTIQUE SRL intentia sa de denuntare.
      7.8.4.5. Conform O.G. 130/2000 art. 10 lit.c. MARABU KIDS BOUTIQUE SRL isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi produse de lenjeria intima, costume de baie si/sau produse cosmetice. Membrul/ Clientul va fi informat pe pagina fiecarui produs daca acesta este returnabil sau nu. Produsele ce constituie un kit trebuie returnate ca un kit. Pantofii trebuie sa nu fie folositi si să fie returnaţi în ambalajul original nedeteriorat, cutiile fiind considerate ca o parte a produsului. Ochelarii de soare trebuie să fie intacţi la returnare.
      7.8.5. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 30 de zile de la confirmarea returului.
      7.8.6. In cazul inlocuirii produsului cu unul avand marimea nou comandata, conform 7.8.1.3, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
      7.8.7. In cazul in care Clientul care a returnat un produs in conformitate cu prevederile art 7.8.1.3, iar MARABU KIDS BOUTIQUE SRL nu dispune de un produs corespunzator pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului in conformitate cu 7.8.5.
      7.8.8. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
      7.8.9. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client exceptie facand situatiile prezentate la punctele 7.8.1.1; 7.8.1.2; 7.8.1.3 precum si in cazul lipsei conformitatii conform 7.8.1., situatie in care MARABU KIDS BOUTIQUE SRL va suporta contravaloarea transportului. De asemenea, in cazul, livrarii unui/unor produs(e) necomandat(e), conform cap. 7.3., cheltuielile de returnare sunt in sarcina MARABU KIDS BOUTIQUE SRL. Detalii si in pagina de pe site numita Politica de retur.
      7.8.10. Produsele comandate pot fi returnate, prin curier la adresa MARABU KIDS BOUTIQUE SRL , Str. Popa Tatu, Nr. 53, sector 1, Bucureşti.